środa, 24 października 2012

Nie-komplementy

Ostatnio ludzie mają dziwną tendencję mówienia mi nie-komplementów (w sumie, to nie wiem jak to naprawdę trafnie nazwać). Choćby sytuacja z dzisiaj:
Jak zwykle przyszłam do szkoły muzycznej wcześniej, by jeszcze przed zajęciami móc poćwiczyć na klawesynie. Jak zwykle, mój kolega też przyszedł wcześniej i wprosił mi się sali.
- Ja tylko zjem sobie obiad na biurku, nie będę przeszkadzał - stara śpiewka wszystkich wpraszalskich. Ale w szkole muzycznej to normalka, więc nie oponowałam.
Na początku rzeczywiście siedział cicho i spokojnie, jakby go nie było. Po jakimś kwadransie kontem oka zauważyłam, że dziwnie mi się przygląda i uważnie słucha tego co gram.
- Co tak się patrzysz? - nie wytrzymałam w końcu.
Uśmiechnął się z rozbawieniem.
- A nic, bo tę fugę grasz jak mały chłopiec!
Zdębiałam.
- Grasz ją tak mocno, agresywnie. Jak chłopak - dodał już ostrożniej.
- A to dobrze?
- No wiesz, to fuga, więc chyba tak.
Wiedziałam już, dlaczego grałam jak chłopak. Ale dlaczego mały?
- Bo ty jesteś taka mała! - zaśmiał się.

Ach, jak mowa o byciu małym! Krótki dialog ze Sparkle, sprzed kilku tygodni:
Sparkle: Wiesz, ty jednak jesteś niesamowita.
Ja: Serio? A niby czemu?
Sparkle: No wiesz, być niższym od Edwarda Elrica to naprawdę niecodzienność...


8 komentarzy:

  1. O, widzę dość nietypowe opowiadanie. Opisujesz swoją codzienność? Ciekawie, jak na mój gust. ; )
    Wiesz, to co małe jest piękne, nie przejmuj się. ^^ A Edziu na końcu był strasznie wysoki, więc masz też szanse. ;D
    Dziękuję za komentarz u mnie, również postaram się czytać Twoje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;) inne trochę. I zgadzam się z poprzednią wypowiedzią, że małe jest piękne hehe ;D sama nie mam dużego wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę po fakcie informuje, ale na http://www.fma-opowiadanie.blogspot.com/ pojawił się rozdział. 5. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej, przybij niski wzrost! *high five* Albo nie taki high, bo za wysoko może byśmy nie sięgnęły. xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, małe jest piękne, zdecydowanie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początek, bardzo przepraszam za SPAM! Jeśli chcesz być informowana, moge robić to przez GG: 43792600

    http://fma-opowiadanie.blogspot.com/ - pojawił się rozdział 6.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam czy Ciebie miałam powiadamiać, czy nie... Dlatego powiadomię, a jeśli dalej chcesz - wpisz się do karty informowani, a teraz..
    Zapraszam na 31 rozdział, na www.out-of-the-game.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń