niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Blog

Mówiąc najkrócej (bo czuję, że muszę napisać dziś więcej niż jedną notkę!) - wchodzę na bloga Quentina mojego, czytam. Coś o jakiejś nominacji.
"Ooo, Quentin dostała nominację Liebster Blog. A chciała zawieszać bloga!" - myślę sobie, dumna z koleżanki. Czytam dalej... Ona też kogoś nominowała. Między innymi - mnie!
Bardzo jej za to dziękuję. Cieszę się, że docenia moje bardziej lub mniej dziwne notki xD
W skrócie zasady Liebster Blog:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Odpowiedzi na pytania Quentina:
1.  Jak wyobrażasz sobie siebie za 15 lat?
Jej, trudne pytanie. Zwłaszcza dla kogoś, kto ma milion pomysłów na minutę. Na pewno dalej będę niska. Ale jak dobrze pójdzie, to przecież przed kamerą filmową czy na scenie teatralnej raczej nie będzie się to rzucać w oczy. Zresztą, mój przyszły mąż na pewno nie będzie przejmował się moim wzrostem - bardziej będą go martwić moje schizowe książki...
2. Czy w szkole jesteś: orłem, uczniem 'standardowym', czy raczej nauka idzie Ci trudniej niż innym? 
Standardowy, nic specjalnego. 
3.Jaka jest twoja bajka dzieciństwa?
'Król lew' - oglądałam ją miliony razy, a mimo to nadal mnie wzrusza.
Transformers, prawie każda możliwa seria (nie wiem, czy to się liczy, ale o Transformerach zawsze i wszędzie warto wspomnieć).
4.Masz jakieś talenty, o których małe grono osób wie?
Coś chyba by się znalazło. Ale nawet jeśli, to lepiej, żeby nadal zostało tajemnicą.
5.Twoja największa fobia?
Że zabraknie mi życia na spełnienie wszystkich planów. I ślimaki - one są dziwne.
6.Uważasz siebie za osobę z poczuciem humoru?
Tak. Choć w większości przypadków jest to niezrozumiały humor.
7.Twoje najlepsze wspomnienie z lat dzieciństwa.
Letnie zabawy na naszej wiosze. Szaleństwa na placu zabaw, między blokami, na łąkach i w lasku. To jest życie!
8.Wolisz pełno ludzi wokół siebie, czy raczej małą, lecz zaufaną grupkę przyjaciół?
Zdecydowanie to drugie - nie liczy się ilość, ale jakość!
9.Jaki jest twój ulubiony język?
Rosyjski (taki śpiewny i melodyjny) i japońskich (tak śmiesznie brzmi w anime!).
10.Jaki masz stosunek do osób homoseksualnych?
Normalny - ludzie tacy sami jak inny, nie widzę powodu by w jakiejkolwiek kwestii patrzeć na nich inaczej.
11.Jaki jest twój wymarzony prezent, który chciałabyś dostać?
Nie ważne jaki, byleby od serca.

Choć nie wyjdzie tu 11 blogów, także przyznaję nominację:
ABC (przepraszam ją z góry, bo ciągle jestem gdzieś w tyle w czytaniu!)
Cień Mojego Cienia


I moje pytania:
1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
2. Z czym miałaś największy problem na wfie?
3. Jaki jest najgłupszy tekst, który w życiu słyszałaś?
4. Na jakim filmie byłaś przy pierwszym w życiu wyjściu do kina?
5. Wolisz KFC czy McDonald?
6. Jesteś typem grzecznej trusi czy buntownika?
7. Jak wyglądałaby twoja wymarzona podróż (dokąd, z kim...)?
8. Jak lubisz spędzać jesienne wieczory?
9. Najstraszniejsza sytuacja, jaka ci się przydarzyła?
10. Jaki smak herbaty lubisz najbardziej?
11. Na koniec poproszę suchar najsuchszy z najsuchszych.

Pytania nieco dziwne, ale cóż... Dobry "mind-fuck" nie jest zły!

4 komentarze:

  1. Ciekawe to nominowanie ;) czytam i czytam i widzę, że w osobach nominowanych się pojawiłam. Bardzo dziękuję ;) no i dla Ciebie też gratulacje, że Quentin też Cię wybrała ! Czy na te pytania mamy odpowiedzieć u siebie w poście, czy w komentarzu?
    Ty odpowiedziałaś w poście i myślę, że to tak trzeba zrobić heh, ale wolę się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiada się w poście - tak przynajmniej zrobiłam ja, wzorując się na Quentinie... ;p

      Usuń
  2. Witaj,
    dziękuję Ci za nominację :)
    mam taki mały problem, ponieważ jak wiesz prowadzę bloga z wierszami (tylko i wyłacznie) i nie chcę w nim umieszczać niczego innego...
    Czy byłby to problem gdybym odpowiedziała na Twoje pytania w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń